Pompki na poręczach

Modelowanie sylwetki to prawdziwe wyzwanie, zwłaszcza na początkowym etapie. Zatarci w boju wiedzą jakie są optymalne właściwości stosowanej diety i jak podejść do tego zagadnienia. Wiedzą także jaki plan treningowy jest dla nich najlepszy. Tych zagadnień nie znają początkujący, którzy od podstaw musza uczyć się wszystkich elementów składowych. Ćwiczenia to duża i niezwykle ważna część body buildingu. Trenowanie poszczególnych partii wiąże się ze znajomością poszczególnych ćwiczeń. Ćwiczenia na poręczach są doskonałym sposobem na budowanie symetrycznej sylwetki, gdyż zaprzęgają do pracy mięśnie ramion, klatki oraz pleców. Ich atutem jest szeroki zakres oddziaływania, którym cieszy się zaledwie garstka ćwiczeń. Pompki na poręczach to polecany sposób na rozwój struktury mięśni w obrębie klatki, a także ramion i pleców, które niezwykle trudno wypracować. Dzięki takiemu treningowi, mamy pewność, ze nasza sylwetka będzie rozwijała się równomiernie. Pamiętajmy, ze najważniejsza jest tu motywacja i samozaparcie, bez których nie osiągniemy sukcesu.

COMMENTS

  • franek

    Musimy sobie zdawać sprawę, że często, gdy sami układamy sobie plany treningowe – siłowe czy też po prostu uklad naszych treningów aerobowych/interwałowych to robimy to niestety niedokładnie , następnie nie widzimy efektów przekładających sie na pozytywne zmiany naszej sylwetki. Też przez lata tak błądziłam i traciłam niepotrzebnie czas, obecnie korzystam z indywidualnej pomocy trenera online ze strony potreningu.pl/plany i nie żałuję, tym bardziej że cenowo są bardzo konkurencyjni, warto wypróbować.

Leave a Comment