Dieta na masę 80 kg

Ważymy 80 kilogramów. Pragniemy schudnąć. Tylko jak to zrobić? Czy są jakieś gotowe schematy żywieniowe? Są gotowe schematy co. kiedy i ile należy jeść aby osiągnąć upragnione rezultaty. Powinniśmy pamiętać że każdy posiłek powinien zawierać odpowiednią ilość składników odżywczych, wzbogacając dietę w owoce i warzywa będące bogatym źródłem witamin i minerałów, dodatkowo nadają posiłkom lepszy smak. dietę można dowolnie modyfikować, pod warunkiem że ilość przyjmowanego białka z pożywieniem nie ulegnie zmianie, a ilość przyjmowanych węglowodanów i tłuszczy będzie najmniejsza jak to tylko możliwe. Dodatkowo można stosować odżywki wspomagające dietę. Np spożywamy 5 posiłków mniej więcej co 3 godziny: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, kolację, posiłek przedtreningowy, posiłek potreningowy, posiłek białkowy. Na śniadanie np. serek wiejski z warzywami, obiad: ryż z gotowaną lub pieczoną piersią z kurczaka, posiłek przedtreningowy: kasza gryczana/jęczmienna z chudym mięsem, posiłek potreningowy: ryż i ryba, posiłek wspomagany odżywką białkową, posiłek białkowy: nabiał, jajka.

Leave a Comment