Ćwiczenia na łydki

Zgrabne nogi to marzenie wielu kobiet. Szczególnie kiedy zbliża się lato i przychodzi czas na ich eksponowanie nosząc krótkie spodenki czy też spódniczki. Niestety zgrabne łydki wymagają trochę nakładu pracy, żeby pięknie wyglądały. Cały sekret tkwi w odpowiedniej diecie oraz regularnych ćwiczeniach. Najlepiej byłoby, gdyby treningi na zgrabne nogi opierały się o trening cardio – 5 razy w tygodniu po 30 minut. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest też basen. Pływanie nie tylko pomoże wysmuklić łydki, ale poprawi nastrój, zrelaksuje, wyrzeźbi pozostałe partie ciała. Przysiady tak bardzo znienawidzone przez wielu ćwiczących dla łydek są wymarzoną aktywnością. Kolejne niezbyt lubiane ćwiczenie to tak zwane krzesełko – opieramy się placami o ścianę i kucamy tak, aby pomiędzy łydkami a udami utworzył się kąt prosty, w takiej pozycji należy wytrzymać od 5 do 20 sekund. Prostym i przyjemnym ćwiczeniem są unoszenia nóg na boki. Jedną nogę zginamy w kolanie drugą unosimy na bok. Brzuch wciągnięty a sylwetka wyprostowana. Po kilku powtórzeniach powinna nastąpić zmiana nogi.

Leave a Comment